Продавець Інтернет-магазин "Carmen" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
528 відгуків
promo_banner
Інтернет-магазин "Carmen"
+380 (98) 809-75-54
+380 (99) 259-97-27
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Безкоштовна доставка у відділення або поштомат при сумі замовлення - від 1500 грн і 100% оплати. Замовлення з адресною доставкою та у пункти приймання-видачі оплачуються 100% перед відправкою.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2999 ₴.Накладеним платежем не відправляємо! Тільки після оплати 100%.
  • Meest ПОШТАБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2999 ₴.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаПеред оплатою замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО уточніть наявність і ціну товару. У випадку відмови від замовлення (незалежно від причини) Prom.ua повертає гроші покупцеві протягом 3-х банківських днів! Інтернет-магазину ваші кошти не встигають надійти.
  • Безготівковий розрахунокОплата на рахунок ФОП.
  • Накладний платіж (передоплата 200 грн)При замовленні з післяплатою Ви сплачуєте комісію за послуги Нової Пошти (грошовий переказ).

Гарантія:

Кожна одиниця товару перед відправкою перевіряється на відсутність браку, комплектність і відповідність замовленню (колір, розмір, кількість та інше). Посилки надійно упаковуються у поштові коробки / пакети для уникнення деформації і втрати товарного вигляду. У транспортній накладній відображається реальна інформація про вміст вашої посилки і / або номер вашого замовлення.
Рекомендації покупцеві:
1. Обов'язково перевіряйте цілісність і наявність товару при отриманні посилки безпосередньо у відділенні транспортної служби або в присутності кур'єра (при адресних доставках). Якщо у вас з'явилися підозри, що посилка відкривалась до вас, пошкоджена або не відповідає замовленню ( "цегла замість бюстгальтера", некомплектність та ін.) складіть акт (претензію) і зв'яжіться з нами.
2. Рекомендуємо оперативно отримувати замовлення (протягом 1-2 днів).
3. Після отримання вами замовлення, наш магазин відповідальності за посилку не несе.
Товар сертифікований!

Вартість доставки товару транспортною компанією залежить від ваги всіх товарів в замовленні і тарифів перевізника. 

Термін доставки товару (при його наявності) - 1-3 дні. Якщо товар знаходиться на складі постачальника, термін доставки може скласти від 3 до 20 днів робочих днів, про що Ви будете нами проінформовані! На деякі товари приймаємо замовлення для відправки в той же день до 14:00 (уточнюйте). Також, в період передсвяткових днів терміни можуть збільшуватися.

На сайтах транспортних компаній можна ознайомитись з тарифами - Нова пошта, Укрпошта, Міст Експрес, Justin

Якщо Ви хочете отримати консультацію по товару чи умовам доставки у ваш населений пункт зверніться до наших менеджерів. Завжди раді Вам допомогти!

 За покупками!

Шановні покупці, величезне прохання, перед оплатою покупки уточніть у нас наявність товару в потрібному вам розмірі та кольорі. Товар розміщений на нашому сайті актуалізується вручну декілька разів на день, тому фізично та технічно складно моментально оновити інформацію на сайті на всі позиції. Ми прагнемо покращити процес виконання замовлення на всіх етапах, для того, щоб покупці отримували лише задоволення та приємні враження від покупки.

Ми бронюємо за вами товар тільки після оплати (передоплати). Якщо після підтвердження замовлення оплата не була внесена вами до узгоджено часу  - ми не гарантуємо, що товар буде закріплений за вами. Бронь на ваше замовлення автоматично знімається якщо не було підтвердження зручним для вас способом (тел. дзвінок, смс, вайбер та ін.) або безпосередньо оплати замовлення. Якщо Ви, бажаєте придбати распаровку або акційний товар - знижка на дану модель не буде діяти.

Шановні покупці, відповідальність за вибір розміру і моделі ви повністю берете на себе. Наші консультанти з радістю допоможуть вам зорієнтуватися в розмірах того чи іншого товару, але остаточний вибір завжди залишається за вами. Для вашої зручності ми створили розділ "Таблиця розмірів виробників". 

За законодавством України натільна білизна та панчішно-шкарпеткові вироби не підлягають поверненню та обміну! Виняток - фабричний брак, що в нашій практиці зустрічається вкрай рідко і кожне замовлення ми ретельно перевіряємо на стадії поставки з фабрики і обробки вашого замовлення! Обмін бракованого товару здійснюється тільки у випадку виявлення браку / дефекту покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти або транспортної компанії. Де складається акт про причину повернення із зазначенням дефектів. Необхідно обов'язково зв'язатися з нашим менеджером і надати скан-копію акта і фото дефекту / браку. Якщо брак/дефект був виявлений за межами поштової або транспортної компанії - претензії не приймаються і повернення неможливе! Здійснюючи замовлення на нашому сайті ви приймаєте наші умови. Підходьте, будь ласка, до вибору обдумано та серйозно. Корисні посилання: http://dkpp.rv.ua/index.php?level=14.14.1 та http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF .

Інтернет-магазин "Carmen" приймає замовлення цілодобово, обробка замовлень здійснюється лише у робочий час. Якщо замовлення оформлене на вихідних або в неробочий час, менеджер зв'яжеться з вами у перший робочий день.

Ви можете довіряти нашому професіоналізму та надійності ! Дякуємо за увагу! ;-)

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner