Продавець Інтернет-магазин "Carmen" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
542 відгуків
promo_banner
Інтернет-магазин "Carmen"
+380 (98) 809-75-54
+380 (99) 259-97-27
Кошик

Гарантія та повернення товарів

Гарантія:

Кожна одиниця товару перед відправкою перевіряється на відсутність браку, комплектність і відповідність замовленню (колір, розмір, кількість та інше). Посилки надійно упаковуються у поштові коробки / пакети для уникнення деформації і втрати товарного вигляду. У транспортній накладній відображається реальна інформація про вміст вашої посилки і / або номер вашого замовлення.

Рекомендації покупцеві:


1. Обов'язково перевіряйте цілісність і наявність товару при отриманні посилки безпосередньо у відділенні транспортної служби або в присутності кур'єра (при адресних доставках). Якщо у вас з'явилися підозри, що посилка відкривалась до вас, пошкоджена або не відповідає замовленню ( "цегла замість бюстгальтера", некомплектність та ін.) складіть акт (претензію) і зв'яжіться з нами.
2. Рекомендуємо оперативно отримувати замовлення (протягом 1-2 днів).
3. Після отримання вами замовлення, наш магазин відповідальності за посилку не несе.
4. Товар сертифікований!

Шановні покупці, відповідальність за вибір розміру і моделі ви повністю берете на себе.

Наші консультанти з радістю допоможуть вам зорієнтуватися в розмірах того чи іншого товару, але остаточний вибір завжди залишається за вами. Для вашої зручності ми створили розділ "Таблиця розмірів виробників"

За законодавством України натільна білизна та панчішно-шкарпеткові вироби не підлягають поверненню та обміну!

Виняток - фабричний брак, що в нашій практиці зустрічається вкрай рідко і кожне замовлення ми ретельно перевіряємо на стадії поставки з фабрики і обробки вашого замовлення! Обмін бракованого товару здійснюється тільки у випадку виявлення браку / дефекту покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти або транспортної компанії. Де складається акт про причину повернення із зазначенням дефектів. Необхідно обов'язково зв'язатися з нашим менеджером і надати скан-копію акта і фото дефекту / браку. Якщо брак/дефект був виявлений за межами поштової або транспортної компанії - претензії не приймаються і повернення неможливе! Здійснюючи замовлення на нашому сайті ви приймаєте наші умови. Підходьте, будь ласка, до вибору обдумано та серйозно.

Корисні посилання: http://dkpp.rv.ua/index.php?level=14.14.1 та http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF .

Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню
Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172

  • парфюмерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • продукція з пуху або пера (крім пуховиків);
  • м'які іграшки для дітей;
  • рукавички, рукавиці;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • продовольчі товари, алкогольні напої.

Зверніть увагу! Якщо ви, без узгодження з нами, надішлете товар магазину, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити вам його назад, при цьому витрати на пересилку оплачуєте ви.

У випадку, коли повернення або обмін здійснюється через помилку працівників магазину, ми повністю оплачуємо зворотню доставку товару. Помилкою магазину можна вважати:

  • якщо вам відправлено модель товару, що значно відрізняється від вашого замовлення на нашому сайті та/або в кабінеті компанії;
  • якщо вам відправлено розмір, що не відповідає тому, що зазначений у замовленні на нашому сайті або в кабінеті компанії;
  • якщо колір моделі суттєво не відповідає фотографіям в товарній позиції (наприклад: замість червоного халату ви отримали зелений. При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво зелений/смарагдовий  та ін.), у зв'язку з тим, що на різних моніторах пристрою одне й те саме зображення може виглядати по-різному. Просимо звернути на це увагу і в разі необхідності запросити додаткові фото товару до відправки замовлення.
  • якщо вам надіслано товар з суттєво вираженим фабричним браком або дефектом. Обмін бракованого товару здійснюється тільки у випадку виявлення браку / дефекту покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти або транспортної компанії. 

Адміністрація магазину не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам або вашим уявленням про параметри власної фігури. Ми не є виробниками продукції, а тільки реалізуємо її. Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки, які інші клієнти залишають на сторінках нашого магазину у розділах "Відгуки" та "Фотовідгуки".

Здійснюючи замовлення на нашому сайті ви приймаєте наші умови та погоджуєтесь з ними. Підходьте, будь ласка, до вибору обдумано та серйозно.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner