Гарантія та повернення товарів
Гарантія:
Кожна одиниця товару перед відправкою перевіряється на відсутність браку, комплектність і відповідність замовленню (колір, розмір, кількість та інше). Посилки надійно упаковуються у поштові коробки / пакети для уникнення деформації і втрати товарного вигляду. У транспортній накладній відображається реальна інформація про вміст вашої посилки і / або номер вашого замовлення.
Рекомендації покупцеві:
1. Обов'язково перевіряйте цілісність і наявність товару при отриманні посилки безпосередньо у відділенні транспортної служби або в присутності кур'єра (при адресних доставках). Якщо у вас з'явилися підозри, що посилка відкривалась до вас, пошкоджена або не відповідає замовленню ( "цегла замість бюстгальтера", некомплектність та ін.) складіть акт (претензію) і зв'яжіться з нами.
2. Рекомендуємо оперативно отримувати замовлення (протягом 1-2 днів).
3. Після отримання вами замовлення, наш магазин відповідальності за посилку не несе.
4. Товар сертифікований!
Шановні покупці, відповідальність за вибір розміру і моделі ви повністю берете на себе.
Наші консультанти з радістю допоможуть вам зорієнтуватися в розмірах того чи іншого товару, але остаточний вибір завжди залишається за вами. Для вашої зручності ми створили розділ "Таблиця розмірів виробників".
За законодавством України натільна білизна та панчішно-шкарпеткові вироби не підлягають поверненню та обміну!
Виняток - фабричний брак, що в нашій практиці зустрічається вкрай рідко і кожне замовлення ми ретельно перевіряємо на стадії поставки з фабрики і обробки вашого замовлення! Обмін бракованого товару здійснюється тільки у випадку виявлення браку / дефекту покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти або транспортної компанії. Де складається акт про причину повернення із зазначенням дефектів. Необхідно обов'язково зв'язатися з нашим менеджером і надати скан-копію акта і фото дефекту / браку. Якщо брак/дефект був виявлений за межами поштової або транспортної компанії - претензії не приймаються і повернення неможливе! Здійснюючи замовлення на нашому сайті ви приймаєте наші умови. Підходьте, будь ласка, до вибору обдумано та серйозно.
Корисні посилання: http://dkpp.rv.ua/index.php?level=14.14.1 та http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF .
Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню
Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172
- парфюмерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- продукція з пуху або пера (крім пуховиків);
- м'які іграшки для дітей;
- рукавички, рукавиці;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
- продовольчі товари, алкогольні напої.
Зверніть увагу! Якщо ви, без узгодження з нами, надішлете товар магазину, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити вам його назад, при цьому витрати на пересилку оплачуєте ви.
У випадку, коли повернення або обмін здійснюється через помилку працівників магазину, ми повністю оплачуємо зворотню доставку товару. Помилкою магазину можна вважати:
- якщо вам відправлено модель товару, що значно відрізняється від вашого замовлення на нашому сайті та/або в кабінеті компанії;
- якщо вам відправлено розмір, що не відповідає тому, що зазначений у замовленні на нашому сайті або в кабінеті компанії;
- якщо колір моделі суттєво не відповідає фотографіям в товарній позиції (наприклад: замість червоного халату ви отримали зелений. При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво зелений/смарагдовий та ін.), у зв'язку з тим, що на різних моніторах пристрою одне й те саме зображення може виглядати по-різному. Просимо звернути на це увагу і в разі необхідності запросити додаткові фото товару до відправки замовлення.
- якщо вам надіслано товар з суттєво вираженим фабричним браком або дефектом. Обмін бракованого товару здійснюється тільки у випадку виявлення браку / дефекту покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти або транспортної компанії.
Адміністрація магазину не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам або вашим уявленням про параметри власної фігури. Ми не є виробниками продукції, а тільки реалізуємо її. Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки, які інші клієнти залишають на сторінках нашого магазину у розділах "Відгуки" та "Фотовідгуки".
Здійснюючи замовлення на нашому сайті ви приймаєте наші умови та погоджуєтесь з ними. Підходьте, будь ласка, до вибору обдумано та серйозно.